Onafhankelijke Lexmark Printer-klantenservice
Gratis nummer +32-28081298

Bel ons hulplijnnummer voor alle soorten problemen.

disclaimer

Hoe krijg ik de Lexmark-printer online | Ondersteuning voor printerstuurprogramma's +32-28081298

Als u iets wilt afdrukken en uw printer drukt niet af en het lijkt erop dat deze niet online is, dan kunt u niets afdrukken. Dus op dat moment hoeft u alleen de online verbinding van uw Lexmark-printer met uw apparaat te controleren. U moet enkele eenvoudige stappen voor probleemoplossing volgen die hieronder worden gegeven:

  • U moet uw printer opnieuw opstarten.
  • Schakel de printer uit en weer in. Wacht tot het aangaat.
  • Controleer de verbinding van uw printer.
  • Controleer of de USB-kabel goed is aangesloten op uw printer en ook op uw pc.

Printerstuurprogramma's bijwerken

U moet de Lexmark-printerstuurprogramma's van tijd tot tijd bijwerken. Er zijn twee manieren om het stuurprogramma van een printer bij te werken.

Handmatig of automatisch

U kunt de stuurprogramma's handmatig bijwerken, u hoeft alleen maar naar de website van de fabrikant van de printer te gaan en vervolgens naar de nieuwste versie van de stuurprogramma's te zoeken en vervolgens te kiezen welke compatibel is met uw apparaat en vervolgens de stuurprogramma's te downloaden en te installeren.


U kunt de stuurprogramma's automatisch bijwerken, u hoeft alleen Driver Easy te downloaden en te installeren en het zal automatisch de compatibele stuurprogramma's voor uw apparaat downloaden en installeren.


Controleer de fysieke verbinding: controleer of beide uiteinden van de Ethernet-kabel / USB-kabel correct in de computer- en printerpoorten zijn gestoken.


Configureer de Lexmark printer "online" handmatig. Volg deze stappen:

  • Ga naar de Start-knop en kies vervolgens Configuratiescherm.
  • Raak hierna "Apparaten en printers" aan en zoek uw printer.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op uw printer en kies 'Kijk wat er wordt afgedrukt'.
  • Nu verschijnt er een pop-upvenster op het scherm waar u Printer in de bovenste pub moet kiezen.
  • Kies in het menu de optie "Online printer gebruiken". Nu is uw printer handmatig correct "Online" ingesteld.

Wachtende afdruktaken verwijderen - Zie hoe u afdruktaken verwijdert -

  • Om eerdere in behandeling zijnde taken te verwijderen, gaat u eerst naar het menu "Kijk wat er wordt afgedrukt" (zoals hierboven beschreven).
  • Druk daarna op de rechterknop en klik vervolgens op Annuleren om de afdruktaken die op dat moment aanwezig zijn te verwijderen.
  • Kies opnieuw "Gebruik printer online".
  • Als er nog steeds moeilijke afdruktaken zijn, start u de Lexmark-printer en de computer opnieuw op.

Verwijder de Lexmark-printer en installeer deze opnieuw - Ga naar het menu "Apparaten en printers" en druk vervolgens op met de rechtermuisknop op uw printer. Kies vervolgens de optie 'Apparaat verwijderen'. Voeg nu opnieuw uw printer toe met de optie "Printer toevoegen" in het paneel Apparaat en printers.


Stuurprogramma's en pakketten verwijderen: voer deze procedure uit om stuurprogramma's en pakketten te verwijderen


  • Log in op uw Windows-besturingssysteem als "admin".
  • Ga hierna naar Start> Alle programma's.
  • Ga dan naar Accessoires> Command Prompt.
  • Typ "printui / s / t2" in het promptscherm en druk op Enter.
  • Wanneer u dit doet, wordt u doorgestuurd naar het venster "Eigenschappen van afdrukserver".
  • Verwijder nu de stuurprogramma's en pakketten van uw Lexmark-printer.
  • Voeg uw Lexmark-printer opnieuw toe met "Een printer toevoegen" in het paneel Apparaten en printers.

Nu moet uw Lexmark x7675-inkjetprinter als online worden weergegeven en kunt u zonder enig ongemak doorgaan met afdrukken.


Lexmark Printer online ondersteuning | Bel gratis nummer +32-28081298


Start nu uw Lexmark-printer opnieuw op en probeer te controleren of deze werkt of niet. Als uw printer niet goed werkt nadat u al deze informatie hierboven heeft verstrekt, kunt u het Lexmark printer nummer bellen of u kunt ons een e-mail sturen. we bieden 24x7-services voor onze klanten, ons IT-team en ons technische ondersteuningsteam zullen uw probleem tijdens het gesprek oplossen door de externe toegang tot het apparaat te nemen. we bieden ook pc-ondersteuning, u kunt onze website bezoeken.